2014. április 30., szerda

all the things that's ever been mine 2.

Finnórám közepére berontott egy srác, aki pótzh-zott. Kissé megilletődötten lecsapta elénk az finnugrisztika BA-s zh-ját, elköszönt és már szaladt is el.

- Most mondd meg, egyetlen tárgyba sűrítették az egész finnugort a BA-soknak! - szörnyülködött Salánki tanárnő, majd elém lökte a lapot. - Érdekel?

Megvizsgáltam a zh-t.

- Na, tudta az anyagot?
- Nem igazán - állapítottam meg. - A nagy része rizsa. És közölte, hogy a szemantika az alaktan.
- Ó, ezek szerint rosszul tanítottam - sajnálkozott Salánki tanárnő. - Mindig elfelejtem, hogy a mai BA-sok még ezeket sem tudják, és erre tekintettel kéne lennem...

Na ez nem egy hatalmas kaland, de ezek szerint én már nem vagyok "mai BA-s". Én a mai BA-sok dolgozatait véleményezem a tanárral. Én már egy másik kategória vagyok.
Szinte szégyellem, milyen jólesett ez a kis közjáték.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése