2014. január 2., csütörtök

évértékelő - T edition

Eszti küldött nekem egy nyomtatható évértékelő füzetkét, amit kitölthetek, és remekül összeszedi az elmúlt évemet és az újjal kapcsolatos várakozásaimat, elhatározásaimat (igen, ez egy elég J dolog :D ). Ha lenne online verziója, szimplán megosztanám, de nincs, így inkább csak szemezgetek belőle, meg a végén írok hozzá pár saját statisztikát.

Lássuk, mit kérdezett tőlem a Láthatatlan Egyetem!

ERRŐL SZÓLT AZ ELŐZŐ ÉVEM:

Család, magánélet: 15 éves korom óta először voltam egész évben "egyedülálló". Jó volt. :)
Munka, egyetem: Szakváltás, munkaszerzés :)
Körülmények:3 hónap egy sátorban...? :D Ellenben: 709!! ^^
Pihenés, kikapcsolódás, alkotás: Nyelvtanulás, újra, jéj! :)
Barátok, közösség, szolgálat: USA!!!, Finnugrálók!!!, lazuló kötelékek az ADK-ban :( 
Fizikai, testi: Hülye amcsi kaja :( Ellenben biciklizni menő!!!
Mentális, szellemi: gyakoroltam vezetői képességeimet, no. :)
Érzelmi: Hát elég sok újdonság volt, de jót tett...
Spirituális: azt hiszem, sokkal közelebb kerültem Istenhez...
Pénzügyi: FIZETÉS, JUHÉ! :D

6 MONDAT AZ ELŐZŐ ÉVEMRŐL

A legbölcsebb döntés, amit meghoztam: Máj. 8-án felkelni és közölni magammal, hogy fakje, a világ nem dőlt össze.
A legnagyobb lecke, amit megtanultam: Csak jól érdemes csinálni a dolgokat.
A legnagyobb kockázat, amit vállaltam: Elmenni egy hotelbe egy Amerikában egy vadidegennel, akit aznap ismertem meg.
A legnagyobb meglepetés az előző évemben: ápr. 20. Morrison's... :D
A legnagyobb szolgálat, amit végeztem: Egyértelműen a konyhai munka. Fizikailag és érzelmileg is.
A legnagyobb dolog, amit befejeztem: Abba mertem hagyni az alknyelv MA-t. Juppí!

6 KÉRDÉS AZ ELŐZŐ ÉVEMRŐL

Mire vagy a legbüszkébb? Az IFUSCO-ra és az ott elért eredményekre.
Ki az a 3 ember, aki a legnagyobb hatással volt rád? Antal Gergő, Edward Kling, Langmár Zsuzsa
Ki az a 3 ember, akire a legnagyobb hatással voltál? Antal Gergő, Ladányi Mária, Tóth Eszter
Mi az a dolog, amit nem sikerült befejezned? Az alknyelv, de az nem baj. :)
Mi a legjobb dolog, amit fölfedeztél magadban? Az erőmet és a lelkiismeretességemet.
Mi az, amiért a leginkább hálás vagy? Hát ennek se szeri se száma, de talán ha azt mondom, hogy finnugor, az elég sokat lefed. :)

A LEGSZEBB PILLANATOK

Idézd fel az elmúlt éved legszebb, legörömtelibb, legemlékezetesebb pillanatait!
Hát nagyon sok volt, most kicsit ad hoc módon, de talán a Great Gatsby-nézést emelném ki. Azt hiszem, az az este a maga minden részletében tökéletes volt. :)

A HÁROM LEGNAGYOBB ELISMERÉSEM

- IFUSCO különdíj
- LEP fellépés
- Gulyásfőzés a táborban

A HÁROM LEGNAGYOBB KIHÍVÁSOM

- CHB konyha
- életben maradni New Yorkban...
- életben maradni Dublinban...

AZ ELMÚLT ÉVEM 3 SZÓBAN: indokolatlan, tüncögő, durva

És néhány saját gondolat:

Az év random indokolatlansága: éjféli újévi beszédet mondani 10 vadidegen embernek a Király-domb közepén
Az év változása: összeköltözni Szonjával. Imádom. :)
Az év új embere: Gergő, akit még mindig néha alig hiszek el, de meg kell említenem Terezát és Monicát is...
Az év régi emberei: Szonja és Eszti, akik zseniálisak
Az év különdíjas embere: Merci
Az év INFP-sége: munkát szerezni Esztinek :)
Az év különdíjas helyszínei: Kamara Café, Peterdy utca, izsór terem
Az év családi eseménye: Activity-est dec. 26-án
Az év parája: amikor New Paltzban ránk akarták hívni a rendőrséget
Az év csalódása: KÖMT
Az év szomorú eseménye: Vivi kiment Luxemburgba :(
Az év istenélménye: 8 hónapnyi "magány" :)
Az év beteljesült várakozása: négyesben este Ankalimonnal és a csajócákkal :D

Na lelövöm magam, elég a J-ségből! :)

BÚÉK! :)





Najó, még kaptok egy rajzot. ;)


2 megjegyzés: