2011. június 1., szerda

és ami még jön

Ennyi az, amit mindenképp le artam írni. Felvet néhány gondoltatot.

"Erőt szeretnék és némi szerencsét, meg következetességet tőle, hogy ne bántson engem jobban annál, mint amennyire muszáj." - írtam, mikor szakítottunk. Mit is kaptam én ebből? Hát, maximum erőt, ahhoz meg nem volt köze.

Azt hiszem, egy kicsit most hanyagolom az MTT-t. Nagyon szerettem volna pozitív szereplő lenni benne, és nagyon sok jó pillanatom volt benne, de túl sok volt a csalódás, és most kicsit úgy érzem, hogy mindenkinek csak útban vagyok. Akivel kettesben találkozni akarok, azzal így is megtalálom a módját. Kaptam egy rakás csalódást, fájdalmat, meghasonlát, mások miatt hazudtam, kevertem, használtam a fejem, módosítottam a szívem, ellenálltam vagy épp nem álltam ellen, de most már nem tudom, kinek mit higgyek. Naiv lélek vagyok, szeretek jót hinni az emberekről, és nehezen viselem a csalódást, de talán túlságosan előreszaladtam az MTT-sekben való bizalommal.
Majd ha megnyalogattam a sebeimet mind, akkor majd, okosabban, erősebben. Addig meg megpróbálok arra koncentrálni, ami nem árul el és nem forgat ki magamból.

At least, I've still got myself.

3 megjegyzés:

  1. miattam ne mondj le az mttről.

    VálaszTörlés
  2. Minc, ez gáláns, de te nem fogsz eliszkolni, hogy nekem jó legyen, nekem meg most semmi affinitásom ahhoz, hogy kerülgesselek, a találkozásról nem is beszélve, tehát a saját érdekemben egyszerűen ez az, amit tudok csinálni.
    Egyébként meg nem csak miattatok.

    VálaszTörlés
  3. :ölel:
    :(
    merem remélni, azért megtalálsz.

    VálaszTörlés