2011. június 29., szerda

I am what I am, I do what I want, but I can't hide

Egész eddig arról panaszkodtam, hogy milyen szar nekem. Szar is volt. De most, ha magamba nézek és ahogy beszélek a többiekkel... most épp fenejó dolgom van. Iszonyatosan érzem, hogy élek, hogy fiatal vagyok és nő vagyok és szabad vagyok.

Soha nem mertem ennyire. Kockáztatok és bejön. Kipróbálok valami újat és sikerül. Nincs határ, nincs kötöttség, és nincs akadály abban, hogy azt tegyem, ami a saját boldogságomhoz vezet.

De mikortól töri derékba ezt a hirtelen jött carpe diemséget a felelősség mások iránt? Mindig felvállaltam magam és azt, hogy sajátos vagyok, de mélyen nagyon fontosak nekem az emberek és az, hogy mit gondolnak rólam. Vannak helyzetek, amikor nincs jó döntés, most viszont talán lenne.

Nem támaszt ki senki oldalról és ez a szabadság őrületes érzés, de ugyanakkor kicsit meg vagyok ijedve. Most annyi minden rajtam múlik, és egy kis hiba, egy kis gyengeség is boríthatja az építményt, és akkor aztán kereshetem magamban az önbecsülést.
Első körben például tudnom kéne, mit akarok valójában.

Istentől kértem erőt, hogy túléljem az elmúlt pár hónapot. Ha akkor erőt kértem, most kétszer ennyit kérek, mert ezúttal nem a világgal kell megküzdenem, hanem önmagammal.

Kná.

2 megjegyzés:

  1. Cuncibuksi, üdv a táborban. :DDD Nincs ezzel semmi baj, élj, ha valami olyat is teszel: fiatal vagy. Ha valamit rosszul is csinálsz és másnap kicsit nehéz a tükörbe nézni, gondolj arra, az idő begyógyítja, majd tekints rá úgy: semmi baj, ebből is tanultam. Persze, túl nagy őrültségeket ne kövess el, én úgy gondolom, azért a határtalanságnak is van határa... de bakker, neked is ez az egy életed van. És most vagy virágodban: most vagy fiatal. Ötven évesen ne sírj, hogy mennyi mindent nem próbáltál ki. :) Hmhm.... hogy is mondják... inkább bánd, hogy megtetted, semmint hogy örökre attól szenvedj, hogy meg sem próbáltad. :DD

    VálaszTörlés
  2. Drága zsebgörényem, sokért nem adnám, ha nem forognék annyit a saját határozatlanságomban, és tudnék olyan magabiztos és optimista lenni, mint te, de addig is Shakespeare kapitány szavai csengenek a fülemben: Reputation. A lifetime to build, seconds to destroy. :P
    De E, igazad van! Nagylány vagyok és ezt is megoldom és még élvezni is fogom! ;)

    (kezd kiürülni a szobánk... olyan szomorú látvány... :'( )

    VálaszTörlés