2011. június 10., péntek

A dane, žive rane više ne brojim

Tegnap este ahogy ültem itt a gép előtt és halomra ökörködtük magunkat facebookon (megj. Rovácska saját magyarítása a facebook szóra, a "pofatár" nekem nagyon bejön :D), olyan gondtalannak és felszabadultnak éreztem magam, ahogy már hónapok óta nem. Amin a leginkább meglepődtem, az az, hogy ilyen különbség van a kettő közt. Egész eddig nem érzékeltem ilyen erősen a terheket magamon, mint most, mikor úgy éreztem, egy-két órára lekerültek rólam. Már szinte el is felejtettem, milyen viszonylag gondtalannak lenni.
Növögetek fölfele?

Creepy. Röhögtem egy sort magamon. Mindegy, jó volt a tegnap este.



(tudom-tudom, az Eurovízió gagyi, ezt az előadást meg egyébként sem illik szeretni, mert legyőzte Magdit, de odáig meg vissza szerelmes vagyok ebbe a számba)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése