2016. július 20., szerda

Udmurtiai útinapló 8 - ezt azért kihagytam volna

Lángostészta-készítés a magyar sráccal. Épp elkészült, röpült az ablakba kelni, ő pedig épp megtalálta Philip Vkontakte-profilján az egyik csoportképünket a szaunás-medencébeugrálós estéről. Megmutatom rajta magam.
- Úristen ez te vagy? Úgy nézel ki, mint egy negyvenéves!
- Hát kösz bazmeg.
- Nem, csak hát a pocid, hát milyen már… - odanyúl, hogy megbökje a hasam.
Egy hülyebunkó-felkiáltással otthagytam. Ez bazmeg lekövérezett. Szobába be, pihegés, szú-szá, átlátogatás a német frontra Anika kisasszonyhoz, képzeldeztörtént, hátezegypöcs, nyugi. Megkelt a lángos, elővittem a konyhába, lám, ott terem a srác bociszemekkel.
- Ne haraguuudj….
- Tudod, hogy miért kérsz bocsánatot?
- Asszem félreérthető voltam…
- Hát félreérthető módon mintha lekövéreztél volna.
- Jaj az, de neem, vagyis… azt hittem, azért, mert azt implikáltam, hogy nem csak a hajad lapos.
Ez már olyan abszurditás volt, hogy nem is kérdeztem, hogyan jött. Éppen elkezdte volna tovább magyarázni, de gyorsan megkértem, hogy fejezze be a külsőm kommentálását, és ha már itt van nekünk ez a közös projekt (=lángos), próbáljunk már nem bunkónak enni egymással.

Most ennek nyilván nem kéne izgatnia engem, mert kb. tudtam, hogy egy szexista gyökér, aki bevallottan hajlamos darab húsként tekinteni a lányokra, és mint olyan, feltételezhetően engem nem is tekint lánynak, de sajnos eléggé nyomottá tett egész este. Egyszerűen csak marhára nem hiányzott ez nekem most. Nem fog sokáig bántani, de itt Oroszországban, a darázsderekú apró kis csini Barbie-babák földjén, ahol csak napok után tudtam elengedni a komplexusaimat attól, hogy egyáltalán kiléptem az utcára, illetve ahol non-stop tömve vagyunk tésztával és sütivel és nem illik visszautasítani (mert így fejezik ki a szeretetüket és az udmurtosok mindig a legtöbb szeretetet kapják - kétfogásos reggeli, háromfogásos ebéd, ajándék falusi koszt), és ez nagyon zavar de nem tudok vele mit kezdeni, szóval most nem hiányzott, hogy jöjjön egy pöcsmacsó és közölje, mennyit érek dekára. Meg laposnak nevezzen. (Mondjuk ez érdekes, szerintem az életben senki nem nevezett laposnak. Like, c’mon.)



Kedves emberek, ne kommentáljátok egymás külsejét, főleg ha közös feladatotok van együtt.

Én pedig remélem reggelre elfelejtem a dolgot. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése