2014. szeptember 15., hétfő

Long lív!

Én tökre nem akartam másfél órát ott maradni a foteleknél és torkom szakadtából kacagni és felzabálni a fél csomag kekszet és asztalátugrást nézni, és farsangi jelmezeket kitalálni és az agyam hülyébbik 99%-át használni, és vinnyogni 20 percen keresztül mint egy idegbeteg, és hagyni elillanni azt a rengeteg értékes percet és szerb-horvát rapcsatát vizionálni, meg a Finnugor Tanszéket tisztítótűzként, és gólyafos-üzemmódnak nevezni a gólyák tanácstalan ténfergését a folyosón, és jelentkezni piirakkaszakácsnak a tervezett Finnugor Büfébe, és megrongálni a vakolatot a puszta hangommal, de... nem bírtam abbahagyni. :D

Sorry, not sorry. :D

2 megjegyzés:

  1. :D :D :D én se bírtam abbahagyni... Lappos lett az agyam, de ez az idő nem vepszett el! :P

    VálaszTörlés
  2. ..mert túl észtveszejtően jó vót!!!

    VálaszTörlés